reklama

Prológ

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Volakedy som aj niečo písal

no život mi zhatil plány.

Odvtedy som sa mu upísal

a čakal čo a kedy dá mi.

Prešlo dosť času

načerpať nové sily,

vytýčiť si novú trasu

a byť k ľudom milý

To je niečo pre vás ľudia!

Nenechajte si brať sny,

nebudte ako tí čo sa nudia,

my sa nemusíme báť tmy.

Napísať niečo zo seba,

to nedokáže každý.

Napísať volanie do neba

či príbehy jednej vraždy.

Je to veru ťažké umenie

a sám sa teraz chvejem,

keď píšem moje blúznenie

o tom ako tu niečo sejem.

Zasádzam

netušiac čo z toho.

Nahrádzam

netušiac čo, a koho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo si človek myslí

keď tvorí nepoznane?

Že je život príšliš kyslý

a že mu zmizne nebadane?

Nič z toho tak nieje,

nič z toho nedokáže.

On je taký iba keď zle je,

keď sa mu niečo zakáže.

Asi predsa je ľahší ten internet

ako sa pripraviť o štúdium,

napísať noty, vybrať si svôj klarinet

a postaviť sa na pódium.

Oči ľudí vedia bodať,

zobrať dych jedným pohľadom.

No nebude sa to už podobať,

nebude to brané s nadhľadom.

Preto si napíšem to čo cítim

a budem sa snažiť sa nesklepať,

kým niekto napíše že:"súcitím!"

a mnou bude treba zatrepať.

Kým sa to však stane

toto je môj prológ.

Veľa ludí vstane

kým si dá

z toho prvý log.

Pavol Horváth

Pavol Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Katedry marketingovej komunikácie a už odmalička som bol vychovávaný v rodine zaplnenej umením. Moja túžba tvoriť sa začína drať na povrch a začiatky som sa rozhodol stráviť tu, na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Čo? príbeh na krátke pokračovaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu