reklama

Vlny

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Tam niekde hore

kde vtáky

sa spevom krstia,

tam je oblačné more

kde mraky

sami sebe sa mstia.

Jeden z nich,

z tých mrakov pán,

začul raz

vtáčí vzdych,

ktorý niesol sa k nám

už zase a zas.

Počul jeho spev

po prvýkrát

aj keď

cez vlastný hnev,

plný toľkých strát.

Vedel hneď.

Vták letel

rovno, rýchlo

priamo k nemu,

na zreteľ

dalo opŕchlo

jeho vnemu

aké to je

preletieť skrz

ten opar,

keď to moje

už ako zmrz

srdce som si už dávno skopal.

Pavol Horváth

Pavol Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Katedry marketingovej komunikácie a už odmalička som bol vychovávaný v rodine zaplnenej umením. Moja túžba tvoriť sa začína drať na povrch a začiatky som sa rozhodol stráviť tu, na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Čo? príbeh na krátke pokračovaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu