reklama

Boj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem sa vyjadriť vetou,
neviem ako byť s tebou,
viem však že v hĺby
ťa moje srdce strašne lúbi.

Viem to napísať,
viem si to predstaviť.
Viem to zapískať,
no neviem to zastaviť.

Zastaviť príval slov,
zastaviť more snov,
zastaviť nekonečny lov,
zastaviť mesačný nov.
Zastaviť neviem sa,
avšak ja bojím sa.

Slzy stekajú dole tvárou,
rútim sa,
padám,
stach ma ovládol.

Bojím sa!
Bojím sa!
Bojím sa lásky!
Odpusť.

Pavol Horváth

Pavol Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Katedry marketingovej komunikácie a už odmalička som bol vychovávaný v rodine zaplnenej umením. Moja túžba tvoriť sa začína drať na povrch a začiatky som sa rozhodol stráviť tu, na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Čo? príbeh na krátke pokračovaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu