reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Horváth

Pavol Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Katedry marketingovej komunikácie a už odmalička som bol vychovávaný v rodine zaplnenej umením. Moja túžba tvoriť sa začína drať na povrch a začiatky som sa rozhodol stráviť tu, na blogu. Zoznam autorových rubrík:  Čo? príbeh na krátke pokračovaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Život s lienkou aneb Guttate Psoriasis

Pavol Horváth

Život s lienkou aneb Guttate Psoriasis

V živote som sa stretol s mnohými ľuďmi a poniektorí z nich mali zdravotný problém, ktorý sa prejavoval aj navonok - či už to bolo akné, pigmentové škvrny alebo rôzne druhy deformácií, jazvy či dokonca genetické anomálie. Vždy sa môj pohľad na určitú chvíľu zastavil aby som sa popozeral ako to vyzerajú. Je to vždy niečo nezvyčajné a človek sa pozastaví nad tým, ako to vyzerá, že on by nikdy nič také nechcel a hádam sa mu nikdy nič také nestane. Nikdy som však neuvažoval nad tým, ako to vníma ten človek. Ten človek, ktorý s tým musí žiť, ktorý si je vedomý toho, že ho ľudia sledujú. Teraz som sa však dostal do ich kože... skoro doslovne. Život mi totižto skrížila lienka.

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 108x
  • 2
Výstup na Mýto pod Ďumbierom

Pavol Horváth

Výstup na Mýto pod Ďumbierom

Všetci vstávali nejako umastene a polepene. Ja som nebol výnimka a cítil som sa ako rozžuvaný kus slaniny s tehlami zavesenými na krku. Včerajšia noc nebola ani tak divoká, čo sa na malej chalupe ani moc nedá, ako skôr veľmi koncentrovaná do krátkeho časového úseku s vysokým podielom alkoholu. Zábava bola bujará, no všetko sa to odohralo len okolo malého stolíka neveľkej chalupárskej kuchynky s veľmi silným rodinným nábojom. Teraz však už bolo ráno a my sme boli na víkendovej lyžovačke. Zavelil sa teda odchod a ja som si zaumienil, že si na svah vezmem sánky.

  • 5. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
slovenský recruitment a pivo k tomu

Pavol Horváth

slovenský recruitment a pivo k tomu

Som študent. Klasický študent, ktorý cez týždeň študuje a cez víkendy sa zabáva. Klasický študent, ktorý nemá peniaze a preto hľadá zárobok všade kde sa len dá. Už ma prestalo baviť obsluhovať zákazníkov v kaviaňach, baroch či podnikoch a rozhodol som sa, že si pohľadám normálnu prácu v študovanom odbore, konkrétnejšie stáž. Z toho, na čo som však natrafil pri posielaní životopisov je mi však zle.

  • 19. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 9
Vlny

Pavol Horváth

Vlny

  • 21. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 119x
  • 0
Oldomáš

Pavol Horváth

Oldomáš

  • 7. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 172x
  • 2
reklama
Prológ

Pavol Horváth

Prológ

  • 30. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 116x
  • 1
Boj

Pavol Horváth

Boj

  • 11. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 89x
  • 0
Čierny motýl

Pavol Horváth

Čierny motýl

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 120x
  • 0
ako krásne...

Pavol Horváth

ako krásne...

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 112x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu